Teatr Gdynia Głowna

NAJNOWSZA OFERTA EDUKACYJNA NA LUTY I MARZEC JUŻ DOSTĘPNA!

SPRAWDŹ NAJNOWSZĄ OFERTĘ STACJI BAJEK NA KWIECIEŃ – CZERWIEC 2023! KLIKNIJ!

Stacja Bajek to oferta stworzona z myślą o najmłodszych widzach w wieku od 3 do 10 lat. Spektakle dla dzieci dedykowane grupom zorganizowanym wzbogacone są o specjalnie przygotowane warsztaty, które pozwolą najmłodszym rozwinąć umiejętności kreatywnego odbioru sztuki, a nauczycieli i opiekunów wesprą w kształtowaniu dziecięcej wyobraźni i wrażliwości. W zależności od tytułu spektaklu, uczestnicy wcielą się w postaci astronautów, dzielnych marynarzy, rybaków czy królewskich posłanników. Dużą rolę przy wykonywaniu zadań odegra praca w grupie oraz zaangażowanie każdego uczestnika.

SPRAWDŹ NAJNOWSZĄ OFERTĘ STACJI BAJEK NA KWIECIEŃ – CZERWIEC 2023! KLIKNIJ!

 

Rybak i Geniusz

26 kwietnia, g. 10.00
27 kwietnia, g. 10.00
15 maja, g. 10.00

Tajemnica Króla Wysp Hebanowych

23 marca, g. 10.00
18 kwietnia, g. 10.00
24 kwietnia, g 10.00
25 kwietnia, g. 10.00
17 maja, g. 10.00
18 maja, g. 10.00
31 maja, g. 10.00
1 czerwca, g. 10.00

Dlaczego nie lecimy do gwiazd?

28 kwietnia, g. 10.00
9 maja, g. 10.00
10 maja, g. 10.00
30 maja, g. 10.00
2 czerwca, g. 10.00

Wielkie Ciasto

17 kwietnia, g. 10.00
22 maja, g. 10.00
23 maja, g. 10.00
24 maja, g. 10.00
25 maja, g. 10.00
12 czerwca, g. 10.00

SZCZEGÓŁOWA OFERTA DO POBRANIA TUTAJ. KLIKNIJ!

Bilety
uczniowie: 40 PLN
opiekunowie: wstęp bezpłatny (jeden opiekun na 15 uczniów)
ilość miejsc: 70

Spektakle wymagają wcześniejszej rezerwacji.

Rezerwacja

tel. 58 3 511 512

 

Aktualności

MIKOŁAJKI W TGG: Złotopióra

W samym sercu wsi Kack mieszka dziewczyna, która wiedzie beztroskie życie, a jej codzienność to pomoc samotnemu ojcu i radość z każdej chwili. Nie planuje nic oprócz tańca i zabawy, a przede wszystkim nie planuje wyjść za mąż. Jednak koniec roku i początek nowego przynoszą niespodziewaną decyzję, które wymagają od naszej bohaterki odwagi w wyrażaniu własnego zdania. Czy sprosta temu wyzwaniu? A może łatwiej jest milczeć i po prostu zostać „kaczką”?

 

 

Czytaj dalej

PREMIERA: Kto zabił w Konitzville

Kto zabił w Konitzville to nie tyle historia kryminalna, ile psychodrama zbiorowej nieświadomości. To spektakl, w którym rzeczywiste morderstwo jest jedynie punktem zapalnym – momentem, w którym to, co przez lata spychane w mrok, znajduje ujście.  Nie w jednostce, ale w społeczności. W mieście.

 

 

Czytaj dalej

NFZ – nowoczesna forma zrozumienia

To dwugodzinny, interaktywny spektakl, w którym publiczność może wejść na scenę i wpłynąć na rozwój wydarzeń! W centrum opowieści znajduje się to co łączy (a czasem dzieli) pacjentów i pracowników ochrony zdrowia, czyli ko-mu-ni-ka-cja. Z humorem i dystansem, ale zachowując empatię przyjrzymy się sytuacjom w których przeważa nieporozumienie, ale także próba znalezienia wspólnego języka.

 

 

Czytaj dalej

Projekcja filmu „Też kiedyś byłam harcerką”

Zapraszamy na projekcję filmu „Też kiedyś byłam harcerką” – a przede wszystkim na wspólną rozmowę po seansie.

 

 

Czytaj dalej

PREMIERA W STACJI BAJEK: Złotopióra

W samym sercu wsi Kack mieszka dziewczyna, która wiedzie beztroskie życie, a jej codzienność to pomoc samotnemu ojcu i radość z każdej chwili. Nie planuje nic oprócz tańca i zabawy, a przede wszystkim nie planuje wyjść za mąż. Jednak koniec roku i początek nowego przynoszą niespodziewaną decyzję, które wymagają od naszej bohaterki odwagi w wyrażaniu własnego zdania. Czy sprosta temu wyzwaniu? A może łatwiej jest milczeć i po prostu zostać „kaczką”?

 

 

Czytaj dalej

PREMIERA: W progu. Dialogi z Gombrowiczem

Witold Gombrowicz – prowokator, ironista, filozof słowa. Związany z Gdynią, z której w 1939 roku odpłynął w świat – w podróż, z której już nigdy nie wrócił. Jego emigracyjna samotność i powolne „umieranie na obczyźnie” stały się symbolem twórczej tęsknoty, poszukiwania sensu i utraconej tożsamości. Z tej właśnie perspektywy Akademia Głosów Tradycji zaprasza na niezwykły spektakl – spotkanie fragmentów „Testamentu” Gombrowicza z pieśniami tradycyjnymi. Pieśni – zakorzenione w ziemi, pamięci i wspólnocie – stanowią tu przeciwwagę dla gombrowiczowskiej ironii i samotności. To dialog pomiędzy słowem a głosem, między rozbiciem a zakorzenieniem.

 

 

Czytaj dalej